torsdag 21 maj 2009

Grillat i kväll!

I går kväll kom Micke och Lulle, idag spelar de på Glasriket. Jag har varit och inhandlat lite grejer för ikväll, ska vi grilla. MUMS! En sak jag kommer att sakna när jag flyttar hem igen är CityGross köttdisk. De har oftast ett stort utbud till ett bra pris, vi har inget som kan konkurera med dem hemma i Västerbotten.. Detta nämnde jag för en som arbetar där och då tyckte han att jag skulle öppna ett CityGross i Skellefteå. Men det ligger inte riktigt för mig, skulle inte vilja arbeta dygnet runt. Jag trivs bäst inom det yrket jag har valt.

Jag har även varit och inhandlat en massagebänk, vi har pratat så länge om att skaffa en och nu fanns det en till bra pris. Jag har en arbetskamrat som tycker att jag ska ta med den till jobbet och det tror jag att jag ska göra.

Jag ska ringa och skälla på posten och ifrågasätta varför inte eftersändningen fungerar, jag har ändå betalat 600 kr för att få posten eftersänd till Växjö. Det borde väl fungera!!!

Imorgon åker Micke och Lulle ner till Karlskrona för att spela och jag ska arbeta. Jag börjar klockan nio och arbetar till två. Vi har inte så många barn så vi är inte så många som ska jobba, tre stycken är vi som byter av varandra för att antalet timmar ska stämma.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar