söndag 3 maj 2009

46 dagar kvar!!!

Nu har syrran och min systerdotter åkt hemåt. Vi har jobbat med matte hela helgen och min systerdotter har varit jätteduktig, jag hoppas att hon känner att det har gett henne något.

Micke ringde i dag och sa att han hittat grejer på Ebay så jag kollade också, så nu kan jag säga att sommaren definitivt är här för nu är man golfsugen igen. Hittade en klubba jag blev sugen på, en fairwayklubba, la ett bud men blev överbjuden direkt. 20 dollar iochförsig är det billigt men egentligen är det en putter jag skulle behöva. Men jag vet att jag kommer att hitta något det gör jag alltid, frågan är bara om jag verkligen behöver den.

I dag har inte vädret varit lika fint som sista tiden, disigt, solen har inte riktigt trängt igenom men det är ändå 18 grader så det är ändå skönt ute.

1 kommentar:

  1. Är även jag otroligt sugen på golf, funderar på att bli distansmedlem i min gamla hemma förening från Uddevalla, får 4 greenfee biljetter för att spela när jag är på besök i Uddevalla plus medlemskap så jag kan lira på greenfee överallt annars. 1500 kronor bra pris?

    /Jocke

    SvaraRadera