måndag 18 maj 2009

31

Oj oj oj, vad tiden går fort, nu är det bara 31 dagar kvar i Växjö. Som jag har sagt tidigare så är det med blandade känslor. Jag längtar hem till familjen samtidigt som jag kommer att sakna mina nya bekantskaper och elever här i Växjö.

Imorgon åker Emilia, Alexander och Dennis först med flyg sen med tåg sen är det en biltur så är dem hos Alexanders mamma och pappa i Rösum. Hon har lovat att komma en sväng till Växjö jag längtar efter dem.

På onsdag börjar Micke och Lulle att bila neråt, de ska göra en golftur och spela på lite olika banor här runt omkring. Det finns en hel del att välja mellan och då är det bara 8-12 mil från Växjö. Jag hoppas bara att det blir bra golfväder. Jag jobbar på fredagen och då ska de passa på att åka längre söderut.

Ska bli skönt att inte behöva vara själv ihelgen.

1 kommentar:

  1. Hejsan så roligt att höra att du hade det skoj i Degerfors! Kul för dig att träffa Dennis , jag har inte träffat han på en månad:(
    Ha det så bra , kramar från Åsa...

    SvaraRadera