måndag 11 maj 2009

Jippie

Äntligen kanske jag får några kronor från FK för att jag var anhörigledig när E fick barn. Det skulle ta 6 veckor och då det hade gått 5,5 av dessa så skickar de en inkomstförfrågan till min chef. Knappast troligt att jag har pengarna efter 6 veckor då. Jag förstår inte hur de tänker. Jag ringde dit i dag och det verkar som om jag får pengarna före helgen ialla fall. SKÖNT.

Annars då. Tänkte fara på utomhusgympan vid campingen men jag känner mig dödstrött, bara jag inte håller på att bli sjuk. Har INTE tid! Kan hitta på tusen ursäkter till men det är inte lönt. Ska nog lägga mig tidigt i kväll, har inte sovit så bra senaste nätterna.

Måste lägga in lite bilder också.




Visst har han förändrat sig. Den vackraste killen på jorden.


Vilken snygging men det är inte konstigt två snygga föräldrar som utgångspunkt. ;-)

1 kommentar:

  1. Ja visst är han söt! Ser fram mot att f träffa han i sommar, förhoppningsvis *ler* Ska bara få med mig gubben *fniss*
    Kram kram ses snart// Familjen Stangebrant...
    http://gumminasan.blogg.se/

    SvaraRadera