fredag 8 maj 2009

Hemfärd!

Efter några dagar med ostadigt väder, så har vi givetvis fint väder idag om än lite blåsigt (18 grader i skuggan) - jag ska ju åka hem ihelgen. Var inte hemma förrän vid åtta igår kväll, vi började vår utvärdering på läsåret och om jag får säga det själv så tycker jag att vi var riktigt duktiga. Vi han med de prioriterade målen, så nu har vi lite annat kvar - blir någon annan kväll.

Idag började dagen bra ända fram till lunch. Då blev det inte lika roligt, tror nog att jag behöver få lite ledigt så jag hoppas jag kan ladda batterierna hemma ihelgen. Bara umgås med nära och kära, snusa lite på Dennis.

Nu gäller det bara att orka några veckor till sen är det sommarlov - inte för mig iochförsig för när jag slutar jobba den 18 så åker jag norrut, på måndagen den 22 börjar jag mitt sommarjobb. Så här i efterhand undrar jag om det var helt klokt att söka sommarjobb efter att ha jobbat hela läsåret. Men jag vet att jag måste passa på att jobba för jag har ju inte direkt något jobb till hösten. Sen är det bara 75% med helger och nätter så det räntar ganska bra, vissa veckor jobbar jag inte så många timmar och vissa jobbar jag mer. Så jag ska nog hinna spela lite golf också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar