fredag 26 juni 2009

Ursäkta!

Jag har inte skrivit på ett tag. Det har varit full rulle sedan jag kom hem från Växjö. Bilresan gick bra, det kändes skönt att aldrig behöva köra i mörker, ljuset höll sig ända hem. Allt som allt tog resan bara 14 timmar, och "Bettan" höll hela vägen, JIPPIE!

Fredag morgon efter att faktiskt fått sova nästan 5 timmar stod främmandet på trappen. Vi hade en trevlig helg om än jag samtidigt var upptagen med att vara "taxi" men Mia är så gullig och förstående. På lördagen kom även Emilia och Dennis och åt tacos med oss, efter maten åkte vi till travet. Det var nämligen midsommartrav här och det är en höjdpunkt för många som kommer hem, efter att alla lopp är körda så börjar festen med Krutov som band och ölservering. Jag, Emilia, Dennis och Hampus åkte hem vid halv åtta och då var det fortfarande lungt. Vi träffade många från släkten till Emilia på hennes pappas sida. Samt att jag träffade några gamla bekanta det var jätte trevligt.

Ingen vila. På söndagen klockan 13.00 var det dags för inskolning, jag arbetade till halv nio. Efter det har jag jobbat mån - tors och nu har jag lång ledigt, skönt. I morgon ska jag och Mick troligast upp till Pite och spela golf, vi sover då över hos kompisar, vi ska prova deras "spa anläggning". Ha det gott alla i Växjö och även ni andra. Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Skönt att höra att resan gick bra! Hoppas du nu inte jobbar ihjäl dig på sommaren du om någon skulle egentligen vara behov av ett litet sommarlov!

    Själv gick jag på semester igår möcket fint!

    SvaraRadera