tisdag 29 juni 2010

En underbar dag och kavalkadbilder på Dennis.



Måndag
Här håller det på att lossna färg, bäst jag hjälper morfar och tar bort den




Måndag
Mysigt att äta lunch ute i solen, gott med makaroner och köttbullar.





Måndag
I denna värme sitter det bra med en glass.




Måndag
Förstår inte hur mormor gör, jag har nog inte rätta tekniken ännu, men snart kan även jag blåsa såpbubblor.









Tisdag
Tack mormor för att du köpt en pool, skönt då det blev så varmt idag.



Tisdag
Skönt att bada!











Tisdag
Ett litet mellanmål på en prickig picknick filt.




Tisdag
Spelar storleken på bollen någon roll? Se vilken fin dress jag fått av bonus gammelfarmor och farfar från deras utlandsresa. TACK!









Tisdag
Full koncentration när jag ritar.







Tisdag
Jag är en astronaut, Mars nästa;) Man tager vad man haver.



Dennis somnade i sin egen säng hos oss. Han bojkottar vällingen så det blir att börja med annat istället. Han fick smörgås och åt duktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar