onsdag 2 juni 2010

Åter hemkommen

Har varit och gjort mina sista dagar vid universitetet för denna kurs. Under rasterna kom diskussionen upp om att blogga. Vissa var jätte arga för de hade fått kommentarer om att de inte fick göra si eller så. Men nu är det ju så att en blogg ska inte bara behöva innehålla positiva saker och glädjeämnen. Utan en blogg ska kunna fungera som en ventil för att få bearbeta och göra av med en massa tankar som man annars bär runt på själv. Och jag är ledsen alla ni som tycker detta, alla vi på kursen var överens om att om ni tycker att någon skriver något störande i sin blogg så behöver ni faktiskt inte läsa den det är helt frivilligt och upp till er.

Jag tycker det är intressant att läsa bloggar som är ärliga för världen är inte rosenröd bara för att jag skriver positiva saker. Sen behöver jag kanske inte nämna någon som jag är arg på med namn men jag kan ändå berätta vad som gör mig arg, är det då någon som tar åt sig så kan det faktiskt vara bra för då kanske man kan reda ut några saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar