måndag 31 maj 2010

Skön måndag!









Passade på att plugga inatt när jag jobbade. Är så gott som klar. När jag kom hem vid sju i morse kröp jag ner till min älskade sambo och somnade underbart gott. Telefonen han ringa och väcka mig några gånger. Vid halv 11 klev jag upp, vi åt frukost tillsammans, mysigt. Hämtade paket till Micke sen cyklade jag in till stan och mötte upp med Åsa, underbart att strosa på stan med en underbar vän och i det underbara vädret som äntligen har kommit. Jag hoppas det stannar.

Jag,Emilia och Dennis tog en cykeltur till bibblan och in till stan, sen åt vi middag här, Dennis passade på att leka ute med leksakerna medan maten blev klar. Körde hem dem för att sedan åka till flyget och hämta Elsa. Hon har haft det roligt i Stockholm och varit på Grönan. Nu ska jag plocka undan och packa lite grejor inför morgondagen då det bär av till Universitetet i Umeå igen, sista gången för denna kurs.

Ha det gott alla mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar