söndag 9 maj 2010

Godmorgon alla morgonpigga och ni andra också.


Igår kväll skickade jag som sagt in min uppgift samt att jag gav feedback på min gruppkompis som var lottad mig. Skönt nu är jag ikapp igen åtminstone i kanske en vecka. Nu på förmiddagen ska jag och Emilia på Loppis på Sunnanå sen blir det hem för att äta lunch och på em är det babysim som alltid på söndagarna. Men idag tror jag det är sista gången för Dennis, för nästa är vi borta.

I afton måste jag packa och städa lite samt planera matsäcken för på tisdag bär det av till Småland. Allt måste vara klart före tisdag för när jag kommer hem från jobbet den dan ska jag sova lite så jag orka med att köra natten.

Vilket tråkigt väder det är idag, det som var så härligt igår. Hoppas det blir bättre. Ha en bra dag ni alla där ute, för det har jag tänkt ha.

Vi hörs! Tjingeling.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Här är det fortfarande MYCKET förkylt...
    Njut av loppisen och dagen. Kram Åsa

    SvaraRadera