lördag 8 maj 2010

Plugg!


De enda husdjuren vi har hemma är dammråttor så jag bestämde mig att skaffa några på bloggen istället. I går ringde vi till våra utflugna döttrar och frågade dem om de behövde några torrvaror. Emilia ringde upp efter ett litet tag och frågade om välling räknades dit, självklart. Från Sara fick vi svaret att hon inte behövde någonting, hon hade allt, eller? Vi köpte lite av varje till båda och levererade det, de blev nöjda och det visade sig att Sara visst behövde lite grejer.

I dag har vi varit ute och kört, jag, Emilia och Dennis. Det märks att hon känner sig lite mer säker nu mot för i tisdags. Vi var även förbi på bytardagen och fyndade lite saker bl.a. galonisar vi köpte några stycken för det kan behövas till hösten. (Hemma, dagis och hos mormor).

Efter god middag (öring, potatis och romsås) och en film (sherlock holmes) kollar jag snabbt igenom lite i cybervärlden före jag avslutar min läxuppgift som ska skickas in i kväll.

Ha en trevlig kväll. Vi hörs. Kramar.

1 kommentar: