söndag 23 maj 2010

Tidig morgon.

Dennis vaknade 04.00 imorse, han ville inte somna om fastän han såg dödstrött ut. Jag försökte med välling men inte ens det hjälpte, vi var uppe till halv sex då såg han trött ut och jag gick runt ett litet tag med honom sedan la vi oss och sov till halv nio. SKÖNT!



Tips ta av kläderna när jag äter glass!


Det är gott med glass!









Inte riktigt kläm på det här med golf, men vänta ni bara snart kanske jag är på PGA touren.



Kul det här med klubba och boll. Dennis ville nästan inte lägga bort dem, så fort han kom ut så tog han en klubba.






När Emilia hämtat Dennis började pluggandet. Jag har fått ihop sex sidor och har kvar att koppla det till litteraturen samt analys/diskussions delen. Jag tror att jag inte har några större problem att få ihop antalet sidor, det kan även bli så att jag måste korta ner det. På tisdag ska jag ha skickat in det. Jag jobbar i Kåge på skolan i morgon och på tisdag, tur att kvällen är lång;), eller?

God natt alla ni där ute, nu kryper jag till kojs.

1 kommentar:

  1. Han är så söt lillkillen....älskar att få se mycket bilder på han :) Ha det gott i regnet

    SvaraRadera