lördag 1 maj 2010

Hej igen!

Känns som länge sedan sist! Har haft fullt upp med jobb och skola. När jag jobbat klart igår kväll åkte jag till Öbergs, Micke och Elsa var redan där. De hade fått grillat, GOTT! Efter en kopp kaffe klädde vi oss och åkte till Ursvikenskolan där det finns en massa lotter och Maja skulle sjunga, det var jätte bra. Väl hemma stöp jag i säng har en envis förkylning som inte verkar vilja bryta ut.

Idag har vi tagit det lungt och jag har pluggat samt lagat mat. Dennis kom vid halv tre tiden, han åt super duktigt när vi andra åt, spaghetti och köttfärssås. Sen fick han smaka lite gått av morfar det är ju ändå lördag;) Nu sover lillprinsen det ska bli intressant att se hur länge det blir han hade visst vaknat vid halv fem imorse. Hoppas det inte blir så imorgon.

Nu ska vi nog se film, ha det gott alla.

2 kommentarer:

  1. Hej. Hihi när inte jag heller. Men det kan ju behövas det med :) Va jag saknar er! Skulle vilja åka upp till er! Men jag får inte för Putte, han skulle sakna Kim så mycket säger han :)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hej. Jasså vad ska ni dit ner och göra då? Ska ni åka bil, antar att ni ska vara där en stund?
    Kram kram

    SvaraRadera