söndag 25 april 2010

Ont i rumpan? Lite.

Efter frukosten tog jag cykeln och tog en tur till Åsa där bjöds det på kaffe Gott! Det tog 40 minuter dit och då cyklade jag via Gunsenvägen, när jag åkte hem tog jag den andra vägen och den var nästan 10 minuter kortare. Cyklade till sunnanåhallens loppis och mötte upp med Emilia och Dennis.

Solbacken och sen babysim, super roligt! Nu håller jag på att skriva ut kort som ska in i mitt nyinköpta fotoalbum,. Äntligen!

Nej nu står kaffet och blir kallt, ska dricka upp det före. Sov gott!

2 kommentarer:

  1. Hej, nu är jag här och kikar! Blev lite svårt att ta sig hit genom att klicka på din länk eftersom du stavat blogspot lite fel, men med lite list går det ju ;-)
    Jättetrevlig blogg du har!
    Hälsningar från Mib!

    SvaraRadera
  2. Vilken hurtbulle du är!!! Du kommer vara vältränad till bikinisäsongen. Kram på dig

    SvaraRadera