lördag 24 april 2010

Underbar morgon!

I går efter jobbet var jag och fixade två nya sommardäck, får hämta dem på tisdag. Sen bar det av en sväng till Solbacken, jag, Micke och Elsa. Väl hemkomna satte vi i gång med middagen, grillat och potgratäng GOTT!!!. Bakning och städning stod sedan på schemat för idag kommer det främmande på kalas. Jag köpte igår en fotoskrivare från Elsa, hon hade fått den i julklapp från oss men hon använder den inte direkt så ofta. Det fungerade att plugga in min kamera i den och skriva ut. Gissa om jag blev nöjd, hon också tror jag, för hon behöver pengarna i sommar när hon ska ut på galej.

Vaknade vid sju och ni som känner mig vet att jag har svårt att ligga still. Jag klädde mig och tog en promenad, broarna runt (lite drygt) men det tog lite längre tid för jag hade kameran med mig. Ska försöka någon dag här att lägga in bilder men det är lite trassligare nu när jag har en annan dator.

Nu ska jag gå och försöka börja fixa för kalaset. Ha det bra alla ni där ute. Kramar till er från mig.

1 kommentar:

  1. Vad är det jag brukar säga...
    Nån bokstavskombination fel tror jag, för visst har vi "lite" myror i brallorna...
    Vi kan ju inte sitta still.
    Kram på dig !
    Mikael är borta hela dagen, så vi får se när det passar. Lite senare i alla fall.
    Tjingeling.

    SvaraRadera