onsdag 7 april 2010

Träningsvärk.

Känns att det har varit uppehåll på motionen under påsken. Jag har träningsvärk i rumpan. Tog en tidig promenad i morse, såg en film med Micke och åt lunch före han skulle till jobbet. Sen gick jag till stan, kollade upp Emilias körkortskostnader, usch vad dyrt! Efter stan gick jag raka vägen till Emilia och var med Dennis medan hon träffade sina klasskamrater från nian, de spelade bowling.

Nu har jag pluggat ett tag och nu är det dags att krypa i säng. Har planer att gå till jobbet i morgon, undrar hur lång tid det tar?

Sov gott.

2 kommentarer:

  1. Hoppas att allt är bra där uppe, själv har vi haft strålande sol och 12 grader varmt och precis utanför skolan är det säkerligen upp mot 18 grader när solen ligger på så där gott.

    SvaraRadera
  2. Härligt med promenad till jobbet!
    Det har jag alltit önskat att jag ska kunna göra, men alltid har det varit någon som ska hämtas eller skjutsas.
    Men barnen blir större, så min tur kommer nog också.
    Eller vad tror du?
    Kram Åsa

    SvaraRadera