fredag 9 april 2010

Nu ger jag upp för kvällen.

Nu har jag suttit och pluggat sen klockan 14.00 med undantag från korta pauser, mat och toalett. Jag ska ta mig en cider och se en film nu. Tar tag i pluggandet på söndag igen. Har bara kvar att försöka komma på en bra powerpoint och träna in vad jag ska säga.

Förresten jag ringde VC idag och bad om att få veta mina nya strumaprover. Till svar fick jag att de är bra för de ligger inom värdet 10-22. Jag sa att jag vill veta vad de är och då säger hon 17, där har jag kanske en liten del till förklaring gällande mitt allmäntillstånd för jag har alltid mått bäst när jag ligger runt 20. Nästa fredag ska MIN läkare ringa mig, jag ville inte att vikarierande skulle göra det för jag fick inget bra förtroende för honom sist. Hoppas jag även får komma till henne, är lite orolig för knölen, den vill inte försvinna.

Sov gott

2 kommentarer:

  1. Hoppas det löser sig med knölen. Hoppas ni får en mysig helg. Kram från mig!!!!:)

    SvaraRadera