onsdag 7 april 2010

Arbetsdagen slut.

Morgonpromenaden till jobbet tog 50 minuter, när vi en timme senare skulle gå till VC kändes mina ben som timmerstockar. Funderade om jag skulle ringa om skjuts, men bestämde mig för att promenera hem också den sträckan tog 45 min jag gick en annan väg. När jag kom hem var jag dödstrött, somnade en stund och vaknade av att telefon ringde men hade svårt att förstå att det var det som lät.

Tack alla ni som bidragit till min cykel, köpte den idag. Bild kommer senare.

Fick ett kort skickat med SMS från mina kära fd kollegor i Växjö, dem var ute i den otroliga bokskogen som jag bara saknar. Nog längtar jag efter mina härliga kollegor samt eleverna, jag tänker ofta på dem, hoppas jag så småningom ska åka ner igen. Detta kort är från min tid i Växjö och från en annan skog, men lika underbar. Här tillbringade jag många timmar med några elever.

Nu ska jag sätta mig och kolla in till er andra sen ska jag plugga en stund.

Kramar till er från mig.

2 kommentarer:

  1. Du jobbar på bra med promenaderna! Skönt att få en cykel , tog fram min i går. I morgon har jag lovat Tim att plocka fram sin men han får bara cykla när jag är med, när det är så höga plogg kanter ännu.Sköt om dig kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Plocka fram bänken!
    Jag kommer i afton./ kram Åsa

    SvaraRadera