söndag 11 april 2010

Inte som planerat!

Men blir det någon gång det egentligen?
Pluggade några timmar och färgade håret undertiden. Emilia ringde och påminnde mig om att det är söndag och baddag. Självklart följde jag med! Det är så roligt att vara med lill-killen han är så härlig. Före badet gjorde jag en kålpudding och pluggade lite till, efter badet, mer plugg. Började med middagen vid 17.00, kokade potatis, gjorde rödingen i ugnen och en romsås. När Elsa och Micke kom hem hade de glada besked det hade gått bra om än hon inte spelade bra, men det räckte till Stockholm. Vi åt middag, GOTT!
Mer pluggande, efter ett tag höll min rygg på att ta ihjäl mig, så min älskade sambo gav mig en massage och det kändes, det gjorde ont. Men ont ska med ont förgås;) eller hur?
Nu har jag gjort min uppgift klar, ska bara läsa igenom alla andras och kolla om jag har några frågor.

Nu kommer jag nog inte att skriva något förrän på onsdag, det är inte säkert jag har orken efter skolan. När jag kommer hem på tisdag är Micke i Luleå och spelar och jag börjar jobba 21.00 till 08.00.

Ha det bra, vi hörs! Kramar från mig till er ALLA!

1 kommentar:

  1. Hej! Hittade dig på Livet med autisms blogg. Låter jättespännande med kursen om autism som du går, är det en universitetsutbildning eller en liten kurs av nåt slag?
    Jag kallar mig Mib i bloggvärlden och är specialpedagog. Jag har två barn som nästan(?) är vuxna; en 20-årig dotter med autism och en 17-årig son som troligtvis har adhd, men än så länge inte är utredd.
    Du får gärna titta in hos mig också om du vill. Kanske nån av mina länkar kan intressera dig.
    Ha det bra, hälsningar Mib! :-)

    SvaraRadera