söndag 11 april 2010

What a beautiful morning!



Började denna underbara dag med en stavgång på 50 minuter, underbar tid på året, solen skiner (och värmer), fåglarna kvittrar och det är inte så många i farten halv åtta en söndagmorgon. Helt sjukt härligt synd att jag måste tillbringa flera timmar inne och vid datorn. Ska vara aktiv och sitta några timmar sen ta en paus och kanske en till promenad eller varför inte en cykeltur. Kanske till Ursviken om någon är hemma i afton!

När jag kom in gjorde jag en omelett med räk- och ädelost-stuvning, te och mackor. GOTT!!
Elsa skulle iväg till Umeå med Micke och Öbergarna för att spela Bowliaden för att se vem av dem som får åka till Stockholm i år. Med tanke på att hon har varit magsjuk i veckan så behövde hon en bra start på dagen för att orka. Vi grundade i går kväll med fruktsallad och en film, mysigt!

Nej detta går inte nu måste jag börja plugga.

Ha en underbar dag och passa på att njuta av det vackra vädret. Kramar till er alla.

1 kommentar:

  1. Åhh vad du är duktig. Tänk om jag hade din karaktär.... Jag är inne idag trots det vackra vädret. Jag fejjar på. Jag får sån energi av solen och det är inne som jag har jobb just nu. Lycka till med pluggandet. Kram Kicki

    SvaraRadera