tisdag 20 april 2010

PM:et, insickat!

Det verkar som om jag får en full arbetsvecka. Idag blev jag bokad på Ursvikensskolan på torsdag. Underbart det blir första dagen på skola sedan jag kom hem från Växjö. Annars så består veckan av tre dagar på förskola och en på boendet och på torsdagkväll har vi handledningskurs för Emilias övningskörning.

Ikväll har jag fått iväg mitt PM det blev inte så snyggt som tänkt men så kan det bli när inte datorn fungerar. Jag har bestämt för att kritiskt granska mig själv och mitt arbetssätt tidigare när det gäller en elev jag har haft nöjet att möta. Kommer att ställa det mot det som kursen visat på och litteratur som ingått i kursen. Det ska bli spännande och komma igång, får se om jag kan göra det i helgen. Vi ska ha kalas för Elsa som blev 15 i söndags men är hos sin mamma. Sen är det troligast bad på söndag och jag längtar för det är så trevligt.

Nu ska jag kolla tv en liten stund före jag hoppar in i duschen, ska försöka göra en tidig kväll ikväll för i morse var jag dödstrött och det är inte likt mig, jag brukar bara slänga benen över sängkanten utan problem men inte idag.

Sov gott och sköt om er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar