lördag 29 maj 2010

Hej igen.

Veckan har varit full så att säga. Arbetade i Kåge måndag och tisdag när jag slutade satt jag och pluggade till 00.00 på måndagen och till 02.40 på tisdagen, jag var tvungen att skicka in ett fördjupningsuppgiften. Behöver väl knappast säga att jag var död på onsdagen, sov till 9.30. Körde Emilia och Dennis till Moröbacke, sen till bibblan för att fortsätta pluggandet i ca 2 timmar, träffa Åsa och gå på stan. Torsdag åkte jag, Emilia och Dennis till stan, shoppade lite kläder sen körde Emilia till besiktningen. JIPPI pärlan gick igenom i år igen, så när som på två lampor som måste bytas (ingen ombesiktning). Efter det blev det Solbacken och stor handlande (löningsdag). När Micke kom hem från jobbet ville han ha sällskap till stan, så det var bara att ge sig av en en gång dit.

I går åkte Micke till Bodö, Elsa till Stockholm, Emilia till Umeå och Dennis till mormor och morfar i Piteå. Alla är från stan och jag jobbar hela helgen. Så det kan bli.

Nej, nu måste jag göra mig klar för jag går på natten om en liten stund, två nätter på rad. Hoppas jag inte behöver sova bort hela dagen i morgon.

Ha det bra alla ni där ute.
Kramar från mig.

1 kommentar:

  1. Dennis han hälsar tillbaka. Nu när han sov lunch så var jag tvungen väcka han ville inte vakna. Men han hade ju sovit nästan 3 timmar! Ha det bra på jobbet , ska jag forstätta njuta av lillprinsen. Kram från Dennis och Åsa

    SvaraRadera