lördag 22 maj 2010

Godmorgon.

Igår efter jobbet tog jag och Åsa en härlig fika på lilla Marie. Någon timme senare cyklade jag, Emilia och Dennis in till "Olles" och på Tacobuffé, jag tog även en kall öl. GOTT - sommarkänslor att sitta ute och äta.

Idag kommer Dennis hit och ska sova, Emilia och William ska på Kulturnatta i Umeå för han har spelning. Öbergs kommer på middag i kväll, vi ska grilla hoppas att vi har vädrets makter med oss. De har börjat tala om regn, vilka de? Jo vädergubbarna, men jag brukar inte lyssna på dem utan jag väljer att titta ut och avläsa vädret just då istället.

I torsdags ringde syrran från Degerfors och berättade att häggen blommade och så gjorde även körsbärsträden. Fusk. Men här händer det också grejer fort.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag har flyttat min blogg till http://mibfilosoferar.zoomin.se
    Här är vädret just nu rätt så molnigt, men regnar alla fall inte. Bladen på äppelträden började anas igår. Vi bor inte så jättelångt från Degerfors kan jag säga, men i Värmland.
    Härligt att sitta ute och äta.
    Ha det bra, hälsningar Mib!

    SvaraRadera