torsdag 10 juni 2010

Fullrulle;)

Jobbar en hel del nu, lite här och där. Stan, Kåge, Byske osv. Det blir några mil här och några där. Men det är trevligt att få tillfälle att möta så många olika arbetsplatser, personal och elever/barn. Jag lär mig hela tiden något nytt. Livet är härligt, tänk att jag som fyllt 40 kan känna att jag hela tiden får nya kunskaper beroende på de jag möter i yrkeslivet. Samt att det kommer nya rön och resultat efter forskning när det gäller inlärning, diagnostiseringar osv. Det är ett intressant yrkesval jag gjort önskar bara att det inte kommer att dröja allt för länge före jag får ett lite längre vick.

Dennis somnade snällt i sin egen säng i kväll också, redan klockan tio över sju. Hoppas han sover till sex åtminstone så Emilia får sova. Det har varit fullrulle i lägenheten med tapetsering och montering av lister osv. Nyttigt att få lära sig. Jag har själv aldrig tapetserat, har alltid bott i hyres så då har hyresvärden fixat det.

Nu ska jag krypa till sängs, imorgon blir det jobb på grundsär, det ska bli spännande och lärorikt det vet jag.

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar