fredag 11 juni 2010

Phu!!

Arbetsdagen är slut. Åkte ut till Kåge och Norrgården för där har de underbara föräldrarna köpt en blomma även till mig som var vikarie i vår. Helt otroligt! Jag åkte dit och det var en korgkruka med en ros och en grön hängväxt superfin. TACK alla underbara barn och föräldrar på Norrgården. Jag kommer att tänka på er varje gång jag ser på blomman.

Nu ska vi snart iväg till Ske-hamn och äta grillat hos Stenlunds GOTT!!! Beroende på när vi kommer hem så blir det att göra en smörgåstårta ikväll eller imorgon bitti. Imorgon kommer även Dennis och ska vara med mig hela dagen gissa om jag ska njuta. Jag hoppas bara att ryggen inte blir sämre men som tur är finns det magbälte och linnex. Ha det bra alla vänner. Kram.

1 kommentar:

  1. Hoppas ryggen blir bättre snart. Du får pussa och krama lilla Dennis från mig. Ha det gott i solen, Kram

    SvaraRadera