söndag 13 juni 2010

En underbar dag!

Det tog ett tag för Dennis att somna igår, han ville vara med oss. Sen har han sovit hela natten i sin säng och vaknade först halv åtta i morse. Vilken chock, jag hade inte räknat med att få sova så länge. I dag har vi njutit i det fina vädret. På förmiddagen blåste det ganska bra så då var vi mer påklädda för att på eftermiddagen kunna svida om till mer sommarkläder.
Kom och spela golf med mig mormor?

Dennis gör sandkakor i stora lekparken.

Det är jobbigt att leka, behövs påfyllning.

Bilarna kör upp och de kör ner!

Det var roligt att springa under mormors nyhängda tvätt. Blev ett och annat handavtryck:)
Tänk att vatten alltid är lika intressant.

Se vilken sving jag har. Touren nästa?

Rackarns också att mormor är här, då kan jag inte gå in till fontänen.

Phu! så jobbigt, måste vila och dricka lite. Solen värmer så skönt.

1 kommentar:

  1. Hej vilken gullunge! :-)
    Jag har bytt bloggplats till http://mibfilosoferar.zoomin.se
    Ha det så bra i solen :-)

    SvaraRadera