tisdag 29 juni 2010

TJOHOOO!

Gissa om jag blev glad när jag kollade min mail via UMU jag fick VG på kursen, känns skönt. Betygsskalan är IG, G och VG.

Kan även berätta att efter mitt möte i Umeå på NUS så fick jag veta att jag har Hashimoto och det enda som kan göra det bättre är att en en gång lägga mig under kniven. Operation blir under hösten om inte medicinarna säger något annat. Känns skönt att kanske jag äntligen kan få ett normalt liv igen. Det som gör mig lite arg är att när jag opererade mig 98 bad jag dåvarande läkare i Piteå att han skulle ta bort hela sköldkörteln men det har visat sig att han bara tagit på en sida. Skulle han lyssnat på mig då hade jag sluppit detta och besparat mig en massa obehag. Däremot fick jag veta att det är större risk med denna operation då jag har antikroppar. Det finns risk att mina stämband skadas men han lovade att det inte ska leda till att jag blir stum, utan bara att jag kan få en heshet i min röst. Det kan jag köpa bara jag får börja må bra.

Nu ska jag tillbringa dagen med Dennis.

Kramar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar