söndag 24 april 2011

Ännu en underbar dag!

Ringde Öbergarna och frågade om de var sugen på smörgåstårta före de skulle till stugan. De kom förbi på förmiddagen och vi åt ute på altan i solen. Helt underbart.

I dag har jag tvättat och hängt ute - så skönt!

Tog en tripp på stan inhandlade lite till Stina som hon ska få imorgon, köpte lite sygrejer också.

När M kom från golfen åkte vi en sväng till Solbacken för att köpa födelsepresent till H. Då ringde E, hon och D var hos oss. Jag släppte av M i Ursviken för han skulle hämta hem moppen. D säger att det är hans motorped, blev arg när vi sa att det är morfars. Men sen blev han feg när han skulle få åka.

Vi avnjöt rostbiffen jag gjorde häromdagen och jag kan säga att den var så mör att den smälte nästan i munnen. Till detta hade vi gratäng och sås plus en sallad. GOTT!

Jag cyklade hem D men vi tog en avstickare till gammelmormor och morfar för att lämna lite mat till dem. Han ville bara cykla mer ville inte sluta.

Ha en fortsatt bra kväll.

Kram.

3 kommentarer:

  1. Hos oss var det också härligt, och M började rikta in för altan...
    Tack för den goda lunchen.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Hej. Är här och kikar lite. Och skickar dig en kram.

    SvaraRadera
  3. Hej Camilla.. så kul att du kikar in. Tack för dina goa ord om vår altan.. vi njuter där ute, det blev såå stor skillnad från vad de varit innan. Nu fattas bara lamellgardinerna, å lite färg runt fönstren, så är vi nöjda..=)

    Hoppas allt är bra med dej å familjen? Massor me kramar. Helén m fam.

    SvaraRadera