söndag 10 april 2011

Söndag!

En vacker söndag förmiddag med en skön promenad.


Nya köksgardiner.

Min strumaknöl som förhoppningsvis snart är borta.

Min underbara skylt som säger allt, fick den av Öbergarna.

Intressant att se mitt älskade barnbarns penngrepp. Det börjas i tid.


Inte det bästa kortet på min underbara present från den bästa dottern jag kan önska mig.

Här bjuder jag på härliga kort på Dennis.



Så här blev den stickade filten till Dennis. Skön!

Baka, baka liten kaka.


Se vad duktig jag är på att skära.

Paketöppning;)

Hej HOPP!

Nu har killen blivit så stor att han hur lätt som helst klättrar i och ur leksakslådan som morfar gjort. Det gör det lättare att ta ut leksakerna då han klarar det själv.

Världens vackraste barnbarn, mormor älskar dig.

Dennis såg flygplanet, pekade upp mot det och sa - mormor, kort. Det var bara att ta kameran och fota. Om ni kan zoma in det ser ni bättre. Han blev jätte nöjd.


Ha en trevlig söndag.
Kram.

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Vilka underbara kort.
    Ser fint ut i köket också.
    Kram Åsa

    SvaraRadera