söndag 17 april 2011

Trevlig vår!

Äntligen känns det att våren är här. Jag har hängt ut årets första tvätt för att torka ute.

På förmiddagen fick jag ett trevligt samtal som resulterade i att jag har fått en massa tyger. Gissa om jag är sugen att sy! Tack för tygerna!

Måste nog städa mitt kontor först och göra plats för tygerna hur det nu ska gå!:) Ni som känner mig vet att jag länge varit sugen att köpa en overlock maskin, kan inte säga att suget minskat nu precis. Jag kommer nog att slå till inom kort för det skulle göra det ännu roligare att sy.

Nu ska jag ta fram dammsugaren och städa ur huset på nedre våningen först före jag tar i tu med kontoret. Ha en bra dag alla ni där ute.

Kram.

1 kommentar:

  1. Åhh vsd roligt att hitta din blogg..nu får man följa lite mer vad som händer där uppe..

    Nere hos osd mår vi bara fint och njutet för stunden av vårsolen..

    Hälsa gubben.. kram ftån oss

    SvaraRadera