tisdag 30 mars 2010

Färdig jobbat för veckan!?!?

Beror på hur man ser det. Har hållit på sen jag kom hem, kört till miljöstationen, hur mycket mjölk gör vi av med egentligen. Måste hitta rutin i att ta med det oftare när vi liks åker till COOP, köpte i dag en ny plastlåda med lock. Min förhoppning är att när den är full tar vi med oss den om inte tidigare. Förstår inte hur stökigt det alltid blir med dessa kartonger.

Har dammat och håller på att städa övervåningen (inte Elsas rum och toalett), jag har gjort ett schema för att veta när jag ska göra vissa grejer så jag inte missar något. Kommer säkert att ske i alla fall, men jag kan ju försöka ändå.

Nej det här duger inte, nu måste jag sätta fart. Vi hörs.

1 kommentar:

  1. Jobba inte ihjäl dig.
    Vad är det ni brukar säga...
    Det är så mycket folk, så det kommer ändå inte att synas.
    Kram Åsa

    SvaraRadera