torsdag 18 mars 2010

HIPP HURRA Dennis!!!

Tänk vad tiden gått fort, för bara ett år sedan berikade du vårt liv. Men jag har svårt att tänka mig hur det var före din tid. Tänk om du visste hur mycket glädje och positiv energi du sprider runt om dig. Du underbara pojke, mamma och pappa valde ett passande namn, med all den energi du har, ska bli intressant att få följa dig i dina kommande steg.

Grattis mormor och morfars älskling vi hoppas du får en underbar ett-års dag. Vi kommer och grattar dig. Miljoner pussar och kramar.

3 kommentarer:

  1. Jag vill också ha ett barnbarn och skämma bort!!!
    Vi ses kanske i dag. Kram ÅSA

    SvaraRadera
  2. Det är faktiskt helt underbart, jag har försökt föreställa mig det tidigare men det är omöjligt, det är miljoner gånger bättre.

    SvaraRadera
  3. Kan du krama han från mig oxå är du gullig:)
    Hoppas ni får en bra natt och en super mysig morgon. Kram till er alla:)

    SvaraRadera