torsdag 25 mars 2010

Länge sedan sist.

Har jobbat i Kåge i veckan, jättetrevlig förskola med underbara barn och personal.

Dennis vår guldklimp är sjuk, jag körde Emilia och honom upp till akuten tisdagkväll. Som alltid på akuten så tar det tid men allt som allt var vi hemma tre timmar senare. Med diagnosen RSvirus, han fick inhalera och sen åka hem. Emilia och Dennis har sovit dåligt i tre nätter, jag har hunnit dit före jag åkt till jobbet så att Emilia hunnit sova en till några timmar. Direkt jag slutat så har jag åkt till dem direkt för att hjälpa och stötta på kvällen. I dag sover Dennis här för att Emilia behöver sova själv också. Stackars liten han hade 40,5 grader igen i afton, han är helt slut. Vi hoppas att han snart blir pigg.

Tror jag snart ska krypa i säng och hoppas att D sover inatt.

Sov gott.

3 kommentarer:

  1. Hoppas han piggnar till snart !

    SvaraRadera
  2. Ja det är hårt att ha barn...men allt lite synd om lillprinsen. Men det är ganska vanligt med Rh virus både Tim och Lukas har haft det. Men sköt om han och krama han från oss.

    SvaraRadera
  3. Men lillplutt då. Kim har nog det samma, nu på kvällen hade hon 39,3 så hon fick lite alvedon. I dag har det iaf inte varit över 40 grader...
    Ge Dennis en krya på sig kram från oss!
    Nu ska jag lägga mig vid Kim, hon kan inte sova utan någon väldigt nära henne just nu :)
    KRAM

    SvaraRadera