onsdag 10 mars 2010

Måste försöka ta mig i kragen!

Efter babysimmet i söndags var jag ganska trött, försökte plugga lite grann.

Måndag blev det jobb som kokerska på en förskola på Moröbacke, jag tycker att det är riktigt roligt att vara kokerska. Tänk om jag kunde få jobba med det tillsvidare tills det kommer lös tjänster inom skolan.

I går skulle jag kliva upp tidigt för att gå till Campus och sätta mig där och läsa, för hemma hittar jag hela tiden annat som ska göras. MEN klockan 6.45 ringde de från ett boende och hade kris!!! Jag var där klockan 8.00 och arbetade till 9.30 i morse dvs 25,5 timme är svårt att tacka nej till.
Men pluggandet måste jag ta itu med nu, jobbar kväll imorgon så det blir inte så mycket tid i morgon heller. Emilia och Dennis ska ha skjuts till bussen de ska till mormor och morfar i Piteå och kommer hem på lördag.

Vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar