fredag 12 mars 2010

Snörvel, snörvel SUCK;(

Jag har inte tid att vara förkyld. Jag har inte någon feber så i morse tog jag en promenad, måste försöka röra mig trots förkylning. Sen har jag och Micke varit på stan, jag köpte en blus och mjukisbyxor. Jag fick ett walking set av min älskling. Jättefina, en vindoverall med fleecefoder av märket Dobsom, jackan är röd och byxorna är svarta. Tack älskling!

Allt verkar gå bra i Piteå, det känns skönt för det är ändå ca 3 månader sen Dennis såg sin far. Emilia har visst varit ute och åkt skidor bakom hundarna och hon tyckte det var jätte kul, föll en gång men det är inte så konstigt, hon tillhör inte de som har stor vana när det gäller längdskidor. Det har inte direkt varit favoriten på gympalektionerna.

Vi har varit på After work på Olearys tillsammans med Elsa före hon åkte till sin mamma, kommer tillbaka om två veckor. GOTT!

Provade min stegräknare men den är lite svår att ställa in, stegen stämmer inte riktigt. Jag förstår inte hur de som designar dem tänker. Reset knappen kommer man åt för lätt, råkar jag luta mig mot något så nollställs den, har jag inte hunnit kolla av den så kan den likaväl på kvällen stå på några få steg trots promenader. Enligt räknaren har jag gått nästan 18000 steg har svårt att tro att det stämmer. Promenad 60 min, promenad till stan och en massa springande på stan, en till promenad till stan. Men om jag säger 10 000 så har jag nog räknat lågt idag.

En bra dag!

1 kommentar:

  1. Känns skönt att vi inte träffats, så vi hade fått din förkylning också.
    Krya på dig!
    Kram Åsa Ö

    SvaraRadera