fredag 19 mars 2010

I morse vaknade Dennis halv fem och ville inte somna om, varken för sig själv eller mellan oss. Visst efter 30 minuter syntes det att han inte hade sovit klart, men han fick inte sova för han skulle hem till mamma vid halv åtta, jag började jobba åtta.

Tyvärr har jag ingen kamera så jag kan tyvärr inte lägga ut bilder från 1-årsdagen. Emilia skulle skicka åt mig så att jag kan lägga ut. Vem vet jag kanske får en kamera i födelsepresent, nja den kostar nog så mycket för helst skulle jag vilja ha en digital systemkamera. Någon gång i framtiden kanske.

Middagen blev god. Det blev bacon och ädelost fyllda rullader med klyftpotatis och palsternacka och till det ädelostsås. Ett glas rött till. MUMS. Efterrätt lite glass. Jag vet jag tänker på vikten men jag har hållit mig även idag till mina kalorier och jag kommer att unna mig lite gott ibland för att orka hålla motivationen.

I helgen jobbar jag 11.5 x 2 så fullt upp.

Sov gott.

2 kommentarer:

  1. Vi kanske kan ses i veckan nån dag.
    Jobba på !
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Skärpning !!!
    Du får vara flitigare med inlägg på din blogg, det är ju så roligt och se vad alla gjort.
    Kram Åsa

    SvaraRadera