fredag 5 mars 2010

Underbar dag.

Micke skulle iväg på morgonen till Jönköping vi skulle äta frukost tillsammans med Elsa i lugn och ro. Klockan 6.50 ringde det i min mobil, från det ena boendet, AKUT SJUKDOM fick frågan om jag kunde jobba till två. Ställde upp om jag fick sluta 13 hade lovat köra Emilia och ta Dennis, det var OK så det var bara och göra sig klar och gå till jobbet. Detta väder och mitt jobb där jag även får vistas ute är en bra kombination. Promenad till affären och sen promenad till VC - skönt.

Jag och Dennis åkte till Ursviken vi tog en liten promenad med Lollo och Åsa och Dennis fick åka pulka. Efter promenaden bjöd Åsa på fika - GOTT!

Tyvärr har jag ingen kamera så jag kan inte sätta in kort det får komma senare.

Visst ja! Klippningen igår? Frissan var sjuk så det blev en student, jag var inte helt nöjd men Emilia tyckte det var en bra frisyr som går att göra mycket med. Har fått beröm idag och jag börjar känna mig mer och mer bekväm. Men det är kort, till axlarna från nästan midjelångt, kommer att spara massor med shampoo.

Dennis var jättetrött redan vid 18 han hade inte sovit sedan 14, han hade lite svårt att komma till ro, kändes som om han var övertrött. Till sist slöt han sina vackra ögon och började andas lungt och tungt. Tidig kväll - han sov redan kvart över sju. Ska bli intressant och se hur natten blir.

Sov gott alla som tittar in.

2 kommentarer:

  1. Hihi hej :) Jo jag har allt hört om peppar korn, finns allt dom som tar dom är jag jobbar. Men inte jag, usch... hihi. Jag älskar att jobba och jag tycker det är skit kul! Men vore ännu roligare att ha "fast"! Men jag trivs super bra som det är just nu. Och det funkar kanon med Kims dagis och så :) Hälsa och kram på mormor och morfar! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Du missade fika på Lilla Mari i dag, för det brukar ju vara du och jag som myser med fika där.
    Antar att du myst med någon annan...
    /

    SvaraRadera