måndag 15 februari 2010

Ärenden åter ärenden.

Passade på att ta en promenad på förmiddan. Vilket underbart väder - hoppas på många sådana dagar.

Hem och duscha före jag skulle vara på kommunen. Dvs vikariepoolen - äntligen verkar det hända något. Tyvärr verkar det inte vara möjligt för mig att få vicka på skolan utan de vill "använda" mig på förskolan. Inte mig emot bara jag får jobba så löser det sig nog tids nog. Hoppas jag!

Passade på att passera Clive´s, fick en konsultation och bokade även in en tid i början av mars. Spännande! Besökte även bibblan, lämnade tillbaka böcker och ville hämta nya men de var inte återlämnade ännu. Det är bara att vänta.

Har ringt transportstyrelsen och de lovade att skynda på "lämpen" hoppas det går fort. Passade även på att ringa Halebop om att flytta över abonnemanget och det skulle visst gå bra. Tur, för inte vill man byta telefonnummer så ofta.

Imorgon ska jag på 40-års koll. Ja, då vill de gnugga in att man börjar bli "gammal", men inte mig emot. Tänk då jag gjort mina år som arbetare och kan få njuta av livet som pensionär, vara med karl, barn och barnbarn, kunna spela golf då jag vill osv. Nu ska ni inte tro att jag vill att detta ska hända nu. NEJ, jag har många år kvar att arbeta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar