söndag 21 februari 2010

Usch, fy och Tvi!

Jag har blivit förkyld, har inte tid. Jobbar mycket i veckan så jag hoppas att det går över fort. Näsan bara rinner och rinner och i nästa sekund är det tätt.

Igår hade vi främmande det var trevligt. Vi åt älgköttsgryta som var kokad med kärlek i flera timmar. Jag förstår varför sådana rätter håller på att försvinna. Det tar tid och planering, visst när den väl är på plattan sköter den sig själv och gott blir det, men ändå.

Inget babysim idag. Jag förkyld och Dennis inte helt kry till 100% så Emilia ville avboka dagens bad. Kan vara klokt med tanke på alla basilusker som frodas där.

Sköt om er. Nu ska jag fortsätta att plugga.

2 kommentarer:

  1. Tack för trevligt sällskap i går kväll och krya på dig /kram ÅSA

    SvaraRadera
  2. Heej :)
    Här har vi inte så kallt, just nu ligger det på -20. Men det är ju så mycket snö!!! Jag vet inte varför min text vart så konstig, gick inte att göra något åt det. Brukar inte bli den stilen... Nu ska jag göra oss klara för dagis, och jag ska åka till jobbet.
    Kram på er och hälsa

    SvaraRadera