tisdag 2 februari 2010

Tisdagmorgon 05.15

Godmorgon.

Ja ni ser rätt jag är vaken! Igår var tanken att plugga och visst gjorde jag det men även en massa annat också. Lite facebook osv. Körde Emilia och Dennis till affären vid två tiden och kom hem igen vid tre.

Dax att börja med middagen, för måndagar försöker vi äta middag tillsammans, är tanken. I går kom inte Sara för hon har varit krasslig sedan i fredags, jag tyckte att de skulle ringa sjukvårdsrådgivningen för det är inte bra att ha ont i skallen och öronen i 4 dagar, kan vara läge för medicin. Det skulle hon men inte blev det av. Upp till henne och mamma med tanke på att hon var där, bara att hoppas att det går över. Emilia MED SON kom just efter fem. Vi åt kotletter med pressad potatis och sås, bröd och sallad. Gott! När de gick hem tog jag mig en kopp kaffe i soffan med Micke.

19.20 kontoret, bäst att sätta fart, mina plugg timmar tisdag har krymt (tänkte sitta mellan 8.00-13.00 före jobbet) Pluggade till 23.00. Idag börjar jag jobba 9 så därför är jag redan uppe. Nu är teet klart och jag ska äta en macka och läsa samtidigt.

Ha en bra dag.

1 kommentar: