torsdag 11 februari 2010

Dag 2

Kändes konstigt att någon annan tog fram frukost åt mig. Men trevligt att få sätta sig vid ett dukat bord på morgonen. Tack moster.

Föreläsningarna och litteraturseminariet var intressanta idag. Fick många tips om intressant och relevant litteratur. Dagen avslutades med att vi fick våra användare till webboarden.

Efter skolan hämtade jag Putte, vi åkte till min andra kusin och där åt vi lunch, ugnstekta rotsaker och potatis med fläskfile och sås. GOTT. När vi kom tillbaka till min kusin slog min moster på bastun, gissa om det var skönt! Vi satt ganska länge och talade om ditt och datt både från nuet och från förr, gemensama minnen om tex. mormor och morfar, släkt och vänner. TREVLIGT!

Efter bastun blev det te och kex i soffan tillsammans med min kusin och hans sambo.

Ska försöka sätta in bilderna som jag lovade er men det blir nog i helgen.

Kram och sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar