torsdag 25 februari 2010

Phuu! Då var denna dag slut!

Började dagen med att promenera till jobbet, 20 min. Jobbet idag var på en särskola med inriktning autism - jätteintressant. På jobbet idag tog vi den första promenaden på 10 minuter till slöjden, efter den gick vi en längre promenad på ca 30 min. På min rast ringer Elsa och vill säga att vi ska ha med kaka, kaffe och priser till lotterierna ikväll klockan 18.00. HJÄLP hur ska jag hinna! På eftermiddagen var det dax för nästa motionspass promenad 40 minuter. Slutade 16.30, snabb promenad till Coop 20 min, inhandlade några priser (Micke hade varit och köpt fika), Promenad hem ca 10min. Koka kaffe, byta om, promenad till skolan ca 10 min. Käka taco och köpa lotter. Micke jobbar eftermiddag och varken mamma Anna eller syster Sara kom dit, vi var ändå 4 personer som drog in lite pengar till klassresan. 360 kr fattigare var det dax för att promenera hem igen 10 min.

Summering dag 1 av 21: 140 min promenad ganska bra tycker jag.

Känner mig rejält trött, har redan krypit isäng med datorn i knät och ska kolla lite på tv. Imorgon är jag ledig - skönt för jag jobbar i helgen och på måndag. Sedan får vi se.

Imorgon ska hela familjen ut och äta det blir after work på "Olles" hoppas det ska bli gott.

Nu ska jag slappa! Sov gott alla ni som tittar in.

1 kommentar:

  1. Det är söndag kväll.. var är du ?
    Du måste skriva något så jag får läsa vad du gjort.
    Kram ÅSA

    SvaraRadera