söndag 14 februari 2010

Trevlig Alla hjärtans dag.

Hoppas ni alla haft en trevlig alla hjärtans dag. Det har jag men jag har inte firat den med min sambo utan tillsammans med min underbara kompis Åsa - tack för en trevlig dag på auktionen.
Efter auktionen blev det fika hemma hos henne - GOTT , nu är jag hemma.

Längtar efter mitt barnbarn Dennis som jag inte sett sedan i tisdags. Han är i Piteå hos sin morfar och mormor där, han har faktiskt privilegiet att ha dubbelt upp. Jag är hans biologiska mormor och hans biologiska morfar bor i Piteå, därmed blir våra respektive även de morfar och mormor. Han är så underbart lätt att ha hos sig, de enda gångerna han kan "gnälla" är om han är uttråkad eller trött. Men som alla vet som har barn, är det viktigt att barn har tråkigt ibland också och inte alltid blir underhållna. De som aldrig har tråkigt kan inte heller ha roligt för hur vet man vad som är vad då om man inte provar!!

Fortsatt härlig alla hjärtans dag.

Kramar från mig till ER!

2 kommentarer:

  1. Tusen tack för sällskapet i dag.
    Det gör vi om.
    Åsa

    SvaraRadera
  2. Ja han är underbar att ha , vet inte om jag släpper hem han i morgon;)
    Dennis skickar alla hjärtans kramar till dig och micke och han längtar efter er.
    Kramar från Åsa

    SvaraRadera